مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 14:552021-10-18ورزشي

دختران ایران قهرمان مسابقات تکواندو بین المللی آزاد شدند


سومین دوره رقابت های تکواندو بین المللی ایران با قهرمانی نمایندگان کشورمان به پایان رسید.

- و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سومین دوره مسابقات بین المللی تکواندو آزاد آسیا در گروه زنان که از روز گذشته (یکشنبه – 25 مهرماه) با حضور 138 تکواندوکار از 6 کشور اردن، افغانستان، ایران، پاکستان، روسیه و هند در هتل پارسیان استقلال تهران آغاز شده بود، امروز پایان رسید.

در پایان این دوره از رقابت های تیم منتخب تکواندو کشورمان در گروه زنان با کسب هفت مدال طلا، یک نقره و 931 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد.

روسیه با کسب یک مدال طلا، یک نقره و 187 امتیاز کاپ نایب قهرمانی را بالای سر برد و هند با کسب دو مدال برنز و 57 امتیاز سوم شد.

تیم های اردن (یک مدال برنز و 26 امتیاز)، افغانستان (بدون مدال و پنج امتیاز)، پاکستان (بدون مدال و دو امتیاز) و عراق (بدون مدال و دو امتیاز) به ترتیب در رده چهارم تا هفتم قرار گرفتند.

اسامی بهترین های این دوره از مسابقات به شرح زیر است: بهترین مربی: اعظم درستی (ایران) بهترین بازیکن: معصومه رنجبر (ایران) کاپ اخلاق: اردن بهترین سرپرست: ناجیا راسل (ایران) بهترین داور: زهرا شهریاری (ایران) – آزاده یاسایی (ایران) – آیسن آکر (ترکیه) اسامی مدال آوران به شرح زیر است:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختران ایران قهرمان مسابقات تکواندو بین المللی آزاد شدند

دختران ایران قهرمان مسابقات تکواندو بین المللی آزاد شدند