مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 14:352021-10-18بين الملل

نماینده سابق کنست: اسراییل و جمهوری آذربایجان متحدان و شرکای بزرگی هستند


نایب رییس سابق کنست رژیم صهیونیستی گفت این رژیم و جمهوری آذربایجان متحدان و شرکای بزرگی هستند که منافع مشترکی در منطقه دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یشیِل بار نایب رییس پیشین کنست رژیم صهیونیستی در گفت وگو با خبرگزاری ترند می دهد.

ایران امروز از همه دشمنان اسراییل حمایت می کند و به همین دلیل اسراییل برای حفاظت از مرزها و شهروندان خود همه کار خواهد کرد.

ایران همیشه نسبت به روابط نزدیک ما با هر کشوری واکنش منفی نشان می دهد.

اما ما اطمینان داریم که همکاری با جمهوری آذربایجان یک عامل مثبت است.

در روزهای گذشته رییس جمهور جمهوری آذربایجان به رغم آن که تهران و باکو به طور سنتی روابط صمیمانه ای دارند، با اتخاذ مواضعی زیاده خواهانه و مخالف با حسن همجواری، به گزافه گویی و اتهام زنی علیه تهران پرداخته است.

  وی پیش تر اظهارات مقام های ایران درباره حضور عناصر خارجی در مرز ایران را بهانه های ساختگی خواند و در مخالفت آشکار با اظهارات و اقدامات مقام های باکو، مدعی شد جمهوری آذربایجان خواهان احترام در مرزهاست.

مقام های جمهوری آذربایجان همچنین بدون توجه به اصول و قواعد بین المللی و حسن همجواری از طریق تحریف مفاد توافق آتش بس قره باغ، به دنبال اعمال خواسته خود برای ایجاد کریدوری با هدف تغییرات ژئوپولتیک در منطقه و مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده سابق کنست: اسراییل و جمهوری آذربایجان متحدان و شرکای بزرگی هستند

نماینده سابق کنست: اسراییل و جمهوری آذربایجان متحدان و شرکای بزرگی هستند