مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 14:352021-10-18اجتماعي

کارکنان و مددجویان بهزیستی در اولویت تامین مسکن خواهند بود


مجموعه کارکنان و مددجویان بهزیستی که ازدواج کرده اند، در اولویت تامین مسکن خواهند بود.

- ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: مجموعه کارکنان و مددجویان بهزیستی که ازدواج کرده اند، در اولویت تامین مسکن خواهند بود.

احمد محمدی زاده به همراه معاون امور عمرانی خود از خانه نگهداری کودک و نوجوان پسران ندای مهر بوشهر بازدید و در فضایی صمیمی با کودکان و نوجوانان این خانه دیدار و گفت وگو کردند.

وی در این بازدید اظهار کرد: با توجه به برنامه جدی استان بوشهر برای تامین مسکن جوانان، مجموعه کارکنان و مددجویان بهزیستی که ازدواج کرده اند، در اولویت تامین مسکن خواهند بود.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر نیز در این بازدید گفت: 15 پسر 6 تا 12 ساله در خانه ندای مهر بوشهر از مراکز وابسته به بهزیستی استان زندگی می کنند.

علیرضا حاجیونی افزود: 4 مرکز نگهداری کودکان و نوجوانان دختر و پسر به صورت شبانه روزی در بوشهر فعالیت دارند و در مجموع 40 نفر دختر و پسر در گروه های سنی 6 تا 12 سال و 13 تا 18 سال در آن ها به همت خیرین بخش خصوصی نگهداری می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، وی با اشاره به اینکه، 500 کودک و نوجوان نیازمند در خانواده ها حمایت می شوند، اضافه کرد: بهزیستی به ازای هر نفر یک میلیون و 200 هزار تومان ماهانه پرداخت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارکنان و مددجویان بهزیستی در اولویت تامین مسکن خواهند بود

کارکنان و مددجویان بهزیستی در اولویت تامین مسکن خواهند بود