مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 14:202021-10-18پزشكي

کسب نشان درجه عالی توسط بیمارستان فوق تخصصی رضوی


مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی گفت: بیمارستان رضوی، در ارزیابی صورت گرفته توسط مرکز نظارت و اعتباربخشی وزارت بهداشت، در رقابت با بیش از 1060 بیمارستان کشور، - ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی گفت: بیمارستان رضوی، در ارزیابی صورت گرفته توسط مرکز نظارت و اعتباربخشی وزارت بهداشت، در رقابت با بیش از 1060 بیمارستان کشور، موفق به کسب نشان درجه عالی شد.

دکتر محسن محور امروز 26 مهرماه در نشست خبری رونمایی از دستاوردهای علمی جدید بیمارستان رضوی که در این محل برگزار شد، اظهار کرد: طبق ارزیابی های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بیمارستان فوق تخصص رضوی در رتبه دوم برترین بیمارستان های کشور قرار گرفت و درجه عالی را کسب کرد.

این بیمارستان در ارزیابی صورت گرفته توسط مرکز نظارت و اعتباربخشی وزارت بهداشت، در رقابت با بیش از 1060 بیمارستان کشور، موفق به کسب نشان درجه عالی نیز شده است.

وی افزود: طبق نتایج این ارزیابی، 8 بیمارستان کشور موفق به کسب این رتبه شدند که بیمارستان فوق تخصصی رضوی جایگاه دوم را در بین این 8 بیمارستان کسب کرده که این افتخار با عنایت حضرت رضا(ع) و تلاش خادمان حوزه سلامت و درمان حاصل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب نشان درجه عالی توسط بیمارستان فوق تخصصی رضوی

کسب نشان درجه عالی توسط بیمارستان فوق تخصصی رضوی