مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 13:252021-10-18سياسي

پیام تسلیت قالیباف به خانواده مرحوم فخرالاسلام ابلاغ شد


طی نشستی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی و جمعی از فعالان فرهنگی و سیاسی پیام تسلیت رییس مجلس شورای اسلامی به خانواده مرحوم فخرالاسلام ابلاغ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، حجت الاسلام عباس دانشی ظهر امروز در مراسم تقدیم پیام تسلیت محمد قالیباف رییس خانواده مرحوم ابوالفضل فخرالاسلام جانباز و فعال رسانه ای و سیاسی استان مرکزی که بر اثر حادثه تصادف جان به جان آفرین تقدیم کرد، اظهار کرد: مرحوم فخرالاسلام از نیروی ارزشی و متعهدی بود که اخلاق حسنه و حسن رفتار وی برای همیشه در خاطرات اصحاب فرهنگ و هنر استان ب یادگار باقی خواهد ماند.

وی تصریح کرد: دغدغه همیشگی مرحوم فخرالاسلام ارتقای وضعیت استان و حل و فصل مسائل و مشکلات بود که واقعاً باید قدر چنین نیروهای دلسوز و دغدغه مند را تا زمانی که زنده هستند دانست.

  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه وجود فعالان فرهنگی همچون فخرالاسلام که عمری را در راه انقلاب مجاهدت کردند و در عرصه فرهنگ و هنر استان نیز دستی بر آتش داشتند نعمتی ارزشمند محسوب می شود، ادامه داد: اصحاب فرهنگ و هنر استان به وجود نیروهای فرهنگی همچون وی افتخار می کند.

دانشی از برگزاری مراسم بزرگداشت مرحوم فخرالاسلام به همراه تجلیل از سال ها فعالیت وی در حوزه چاپ و انتشار کتاب و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت قالیباف به خانواده مرحوم فخرالاسلام ابلاغ شد

پیام تسلیت قالیباف به خانواده مرحوم فخرالاسلام ابلاغ شد