مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 13:152021-10-18اجتماعي

حفاظت از تنوع زیستی در اولویت محیط زیست تهران


مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: 7 رود دره تهران به عنوان کریدورهای طبیعی با وجود دهه ها تخریب و ساخت و ساز همچنان بسترهای مناسبی برای تنوع زیستی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شینا انصاری در آیین اکران نخستین مستند تنوع زیستی شهر تهران با عنوان شهر زنده ضمن قدردانی از تولیدکنندگان مستند شهر زنده و میزبانی شهرداری منطقه 12، گفت: برای ساخت آثار مستند، مشکلات و موانع متعددی وجود دارد به خصوص اگر مرتبط با موضوعات و مسائل محیط زیستی باشد مانند فراهم بودن شرایط و زمان مناسب جهت حضور گونه ها و سوژه ها و هماهنگی با مراکز طبیعی و مناطق حفاظت شده.

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران افزود: در اداره کل محیط زیست بحث تنوع زیستی در کنار سایر مسائل محیط زیستی همچنان اولویت ما بوده و موضوعات مرتبط با آن به قوت خود پیگیری می شود.

وی اظهار کرد: در کنار تولید و اکران مستند تنوع زیستی شهر زنده ، برگزاری جشنواره عکاسی تنوع زیستی طی سه سال متوالی داشتیم که مورد استقبال علاقه مندان این حوزه قرار گرفت.

انصاری ادامه داد: همچنین کتاب تنوع زیستی شهر تهران بر مبنای پروژه های مطالعاتی در مناطق 22گانه با همکاری مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران در دست چاپ است که به زودی منتشر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاظت از تنوع زیستی در اولویت محیط زیست تهران

حفاظت از تنوع زیستی در اولویت محیط زیست تهران