مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 12:552021-10-18اجتماعي

طرح یاریگران زندگی همزمان با آموزش حضوری مدارس با جدیت اجرا شود


طرح یاریگران زندگی که با هدف افزایش توانمندی دانش آموزان و آگاهی بخشی به آنان در برابر آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد طرح ریزی شده، - ایسنا/گیلان استاندار گیلان گفت: طرح یاریگران زندگی که با هدف افزایش توانمندی دانش آموزان و آگاهی بخشی به آنان در برابر آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد طرح ریزی شده، همزمان با آموزش حضوری مدارس، با جدیت اجرا شود.

ارسلان زارع در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان، با بیان اینکه تغییر شیوه ها و ابزارهای مصرف موادمخدر به ویژه استفاده از روان گردان ها کار مقابله با این پدیده مذموم را سخت تر می کند، اظهار کرد: اصل پیشگیری و مقابله باید با جدیت و در موازات یکدیگر در برنامه ریزی ها مدنظر قرار گیرد.

وی به ایثار و فداکاری بالغ بر 3800 شهید و بیش از 12 هزار جانباز در راستای مقابله و مبارزه با موادمخدر و صیانت از جان مردم اشاره و مبارزه و مقابله با موادمخدر را کاری جهادی توصیف کرد و افزود: با فروکش کردن کرونا و حضور بیشتر گردشگران، نیازمند توجه جدی تر به تفرجگاه ها، پاکسازی مناطق آلوده و جمع آوری توزیع کنندگان خرد موادمخدر هستیم.

استاندار گیلان، با اشاره اثرات مثبت طرح تشدید برخورد با توزیع کنندگان خرد موادمخدر در مقاطع مختلف بیان کرد: پایش محورهای مواصلاتی استان با بهره گیری از ابزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح یاریگران زندگی همزمان با آموزش حضوری مدارس با جدیت اجرا شود

طرح یاریگران زندگی همزمان با آموزش حضوری مدارس با جدیت اجرا شود