مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 12:552021-10-18اقتصادي

جهانگیری: مردم تنها کالا های ضروری را تهیه می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از اتاق اصناف ایران، رسول جهانگیری اظهار کرد: در چند سال اخیر کسب و کار ها شرایط خوبی ندارند و این مساله منوط به کرونا هم نمی شود بلکه صعودی شدن قیمت کالا ها بر رکود بازار تأثیر گذار بوده و خیلی از مشاغل تحت .

- عضو هیات رییسه اتاق اصناف ایران با اشاره به روند افزایش قیمت ها و گرانی در بازار گفت: بار تورم و افزایش قیمت ها بر دوش اصناف است و این مساله باعث رکود کسب وکار ها در بازار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از اتاق اصناف ایران، رسول جهانگیری اظهار کرد: در چند سال اخیر کسب و کار ها شرایط خوبی ندارند و این مساله منوط به کرونا هم نمی شود بلکه صعودی شدن قیمت کالا ها بر رکود بازار تأثیر گذار بوده و خیلی از مشاغل تحت تأثیر این گرانی ها قرار گرفتند و بسیاری از خرید ها از سبد خانوار حذف شده است و مردم تنها کالا های ضروری را تهیه می کنند.

وی تصریح کرد: زمانی که شرایط اقتصادی طبق چارچوب اقتصادی بچرخد مردم می توانند هم خرید های ضروریشان را انجام دهند و هم خرید های تفننی شأن مانند رستوران، مسافرت، سینما و … دیگر هزینه ها را در برنامه خود داشته باشند، اما با توجه به گرانی های مضاعف خیلی از هزینه ها از سبد خانوار حذف شده و جایگزین خرید های ضروری شده است که بازخورد ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری: مردم تنها کالا های ضروری را تهیه می کنند

جهانگیری: مردم تنها کالا های ضروری را تهیه می کنند