مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 12:502021-10-18سياسي

رسیدن به وحدت با تمسک به قوانین عقل و فطرت محقق می شود


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه وصول به وحدت با تمسک به قوانین عقل و فطرت محقق می شود، گفت: عدالت و انصاف از جمله قوانینی است که با پیروی آن می توان به وحدت رسید.

- ، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر دوشنبه در دیدار با تعدادی از علمای اهل سنت و شیعه که به مناسبت هفته وحدت برگزار شد، اظهار کرد: اینکه برای وحدت سخن از هفته می زنیم تنها یک حرکت سمبولیک و نمادین است و گرنه همیشه باید وحدت داشته باشیم.

وی بیان کرد: اتفاقات در 100 سال گذشته مسلمانان را پراکنده کرده است و باید به اصل خود برگردیم.

عبادی با اشاره به سوء استفاده دشمن از جهالت افراد تفرقه انداز، گفت: البته برخی از تفرقه افکنی ها نه از سر جهالت بلکه از روی عمد است که باید این ایادی شناسایی شوند و مصائب ناشی از تفرقه از جهان اسلام رخت بر بندد.

وی با تأکید بر اینکه وصول به وحدت با التزام به قانون و از جمله قانون فطرت و وحی محقق می شود، اظهار کرد: عدالت و انصاف و مؤلفه های عقلی از جمله قوانین فطری است که با تمسک به آن می توان وحدت و یکدلی را در جامعه به وجود آورد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: پیامبر اسلام (ص) در حالت بیماری در لحظات آخر به مسجد می آید و می گوید مردم من رفتنی هستم اگر کسی حقی بر گردن من دارد بگوید تا حق او را بدهم که این نشان اوج حقوق بشر در دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدن به وحدت با تمسک به قوانین عقل و فطرت محقق می شود

رسیدن به وحدت با تمسک به قوانین عقل و فطرت محقق می شود