مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 12:502021-10-18سياسي

145 هزار خودروی موجود در پارکینگ خودروسازان تا پایان آبان ماه صفر می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین درویشیان رییس سازمان بازرسی کل کشور در جریان جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه ضمن اشاره به حضور حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در آیین نکوداشت چهلمین سالروز تاسیس سازمان بازرسی و بازدید .

- رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت:مقرر شده 145 هزار خودرویی که هم اکنون در پارکینگ های 2 شرکت خودروساز کشور وجود دارد تا پایان آبان ماه به صفر برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین درویشیان رییس سازمان بازرسی کل کشور در جریان جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه ضمن اشاره به حضور حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در آیین نکوداشت چهلمین سالروز تاسیس سازمان بازرسی و بازدید ایشان از نمایشگاه اقدامات و دستاورد های این سازمان، گفت: شورای معاونان و مدیران سازمان بازرسی کل کشور در همان روز حضور رییس قوه قضاییه در سازمان بازرسی، جلسه ای تشکیل داد و دستورات رییس عدلیه را به صورت فوق العاده در 9 محور تقسیم بندی و برای اجرای آن ها برنامه ریزی کرد.

درویشیان سپس با اشاره به بازدید معاونان و مدیران سازمان بازرسی از شرکت های خودروساز طی هفته گذشته، گفت: با پیگیری های صورت گرفته مقرر شد عمده 145 هزار خودرویی که هم اکنون در پارکینگ های 2 شرکت خودروساز کشور و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

145 هزار خودروی موجود در پارکینگ خودروسازان تا پایان آبان ماه صفر می شود

145 هزار خودروی موجود در پارکینگ خودروسازان تا پایان آبان ماه صفر می شود