مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 12:452021-10-18اقتصادي

مشخصات فنی و انواع توری سایبان


توری سایبان که به نام های مختلفی مثل شید گلخانه، توری سبز گلخانه و توری محافظت کننده گلخانه نیز خوانده می شود، از جمله اساسی ترین وسیله ها جهت برقراری تعادل در دمای داخل گلخانه ها و کم کردن درجه حرارت محیط داخلی گلخانه می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام نیکا کورپ، در واقع وظیفه اصلی شید (توری )گلخانه ، فیلتر کردن میزان نور آفتابی است که به گیاهان داخل محیط گلخانه تابیده می شود و برای آن ها شرایطی را فراهم می کند تا بتوانند به شکل مطلوب و در محیطی ایده آل به رشد و حیات خود ادامه دهند.

استفاده از توری سایبان برای کاهش تابش نور خورشید: تابش مستقیم نور خورشید می تواند برای گیاهان مضر بوده و منجر به از بین رفتن آن ها شود.

از این رو با استفاده از توری سایبان گلخانه، اشعه های مضر نور خورشید اجازه رسیدن به گیاهان داخل گلخانه را پیدا نکرده و رشد و نمو گیاهان تسهیل خواهد شد.

جنس توری های سایبان معمولا از پلی اتیلن بوده و تمامی آن ها به بهترین نحو جهت حفاظت از گیاهان داخل گلخانه و یا هر مکان سر بازی که نیاز به استفاده از حفاظی در برابر اشعه های مضر آفتاب دارند طراحی شده است.

در فواصل زمانی خاصی از سال مثل فصل تابستان، میزان تابش نور خورشید در طی روز به حداکثر میزان خود می رسد و در این زمان ممکن است دمای گلخانه ها به شدت بالا رفته و گا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشخصات فنی و انواع توری سایبان

مشخصات فنی و انواع توری سایبان