مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 12:452021-10-18اقتصادي

اسناد 100 هکتار از اراضی ملی شیراز تک برگ شد


رییس اداره منابع طبیعی شهرستان شیراز اعلام کرد که در راستای تحقق اهداف سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور و اجرای طرح کاداستر بیش از یک میلیون و 840 هزار متر مربع از اراضی ملی شهرستان شیراز با اخذ سند تک برگ تحت مالکیت دولت قرار گرفت.

- ایسنا/فارس رییس اداره منابع طبیعی شهرستان شیراز اعلام کرد که در راستای تحقق اهداف سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور و اجرای طرح کاداستر بیش از یک میلیون و 840 هزار متر مربع از اراضی ملی شهرستان شیراز با اخذ سند تک برگ تحت مالکیت دولت قرار گرفت.

منصور رضایی دوشنبه 26 مهرماه با بیان اینکه، این میزان سند در نه قطعه و در محدوده پلاک ایور سیاخ شهرستان شیراز صادر شده است، به خبرنگاران گفت: اجرای طرح کاداستر گامی مهم برای پیشگیری از وقوع پدیده زمین خواری بشمار می رود و دسترسی به اطلاعات زمین های ملی و مستثنیات را آسان می کند.

‏‎رضایی با اشاره به تحقق اهداف و سیاست های ابلاغی سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور در راستای سند دار شدن اراضی ملی، گفت: اجرای طرح کاداستر یا حدنگاری اراضی علاوه بر مشخص کردن مرز بین اراضی دولتی و مستثنیات، از بسیاری از تخلفات و جرایم در این عرصه ها جلوگیری خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسناد 100 هکتار از اراضی ملی شیراز تک برگ شد

اسناد 100 هکتار از اراضی ملی شیراز تک برگ شد