مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 12:352021-10-18اقتصادي

کنترل هوشمند امضای الکترونیکی صاحبان حق امضای مجاز در معاملات دولتی


رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی از کنترل هوشمند و سیستمی امضای الکترونیکی صاحبان حق امضای مجاز و مهر الکترونیکی شرکت خبر داد و گفت: این قابلیت موجب جلوگیری از خطا و یا فراموشی کاربران بخش خصوصی در امضای الکترونیکی اسناد پیشنهاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت ، علی رهبری در مورد کنترل سیستمی امضای الکترونیکی گفت: بر اساس مصوبات هیئت دولت در سال 99، حذف فرآیند ارسال نسخ فیزیکی پاکت های ب و ج اسناد فنی و مالی در دستور کار قرار گرفت و امروز کنترل هوشمند امضای الکترونیکی صاحبان حق امضای مجاز و مهر الکترونیکی شرکت، هنگام بارگذاری اسناد مذکور در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت عملیاتی شده است.

 رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با بیان اینکه عملیاتی شدن این مصوبه موجب کنترل هوشمند امضای اسناد مذکور می شود، تصریح کرد: در صورتی که سامانه تشخیص دهد اسناد فنی و مالی مجهز به امضای الکترونیکی مدیرعامل و مهر الکترونیکی شرکت نیستند، عملیات بارگذاری اسناد انجام نمی شود.

دبیر کارگروه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت درخصوص کنترل هوشمند اسناد مربوط به افراد حقیقی اظهار داشت: در صورتی که پیشنهاد دهنده، یک شخص حقیقی باشد، سامانه صرفا امضای الکترونیکی همان فرد کنترل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل هوشمند امضای الکترونیکی صاحبان حق امضای مجاز در معاملات دولتی

کنترل هوشمند امضای الکترونیکی صاحبان حق امضای مجاز در معاملات دولتی