مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 12:302021-10-18اقتصادي

مشکل واحدهای تولیدی استان تهران در بخش تعزیرات تسریع شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: یکی از مشکلات واحدهای تولیدی استان تهران کند بودن روند رسیدگی و تعیین تکلیف واحدهای تولیدی در بخش تعزیرات است که باید تسریع شود.

- ، حشمت الله عسگری عصر دوشنبه در جلسه مشترک ستاد اقتصاد مقاومتی و تسهیل و رفع موانع تولید استان و شهرستان ملارد اظهار داشت: بانک ها در مورد طرح های نیمه تمام که به عنوان تأمین کننده اولیه منابع مالی آنها هستند ضمن بررسی مجدد و بازنگری در میزان تسهیلات و وثایق مورد نیاز همکاری لازم را به عمل آورند.

وی افزود: یکی از مشکلات واحدهای تولیدی استان تهران کند بودن روند رسیدگی و تعیین تکلیف واحدهای تولیدی در بخش تعزیرات است که امیدواریم با تسریع روند بررسی مسائل و مشکلات این طرح ها از سردرگمی و اتلاف منابع واحدهای تولیدی جلوگیری شود.

معاون اقتصادی استاندار تهران آشنایی تولیدکنندگان با ضوابط و مقررات جاری کشور در زمینه تولید را ضروری دانست و گفت: آگاهی از قوانین و مقررات باعث جلوگیری از ایجاد مشکلات حقوقی برای واحدهای تولیدی و جلوگیری از توقف و کند شدن عملیات اجرایی و تولید خواهد شد.

عسگری بیان کرد: حل مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و رفع نمودن مشکلات زیرساختی آنها از اهم وظایف دستگاه های اجرایی ذیربط می باشد و در همین راستا صنعت و معدن استان، مشکلات ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل واحدهای تولیدی استان تهران در بخش تعزیرات تسریع شود

مشکل واحدهای تولیدی استان تهران در بخش تعزیرات تسریع شود