مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 12:252021-10-18سياسي

خانواده معظم شهدا قابلیت تاثیرگذاری گسترده ای در جامعه دارند


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: خانواده معظم شهدا دارای صبر و استقامت و دامنه تاثیرگذاری زیادی هستند و همه ما مدیون آنها هستیم.

- ، آیت الله مصطفی محامی ظهر امروز در دیدار اعضای مؤسسه یادگاران شهدا اظهار داشت: خانواده معظم شهدا دارای صبر و استقامت و دامنه تأثیرگذاری زیادی هستند و همه ما مدیون آنها هستیم.

امام جمعه زاهدان افزود: خانوادا شهدا متحمل رنج و سختی های زیادی شده اند که راه اندازی مؤسسه و سازمانی منظم جهت انجام کار فرهنگی از میان خود آنها کاری بسیار ارزشمند است.

آیت الله محامی بیان داشت: انجام فعالیت ها در محورهای مختلف و متعدد منجر به پراکندگی کارها شده و انسجام و ماندگاری لازم را ندارد که بهتر است برنامه ها محدود و فعالیت ها اولویت بندی شود.

وی ادامه داد: نیاز سنجی از دیگر اقدامات مهم و مورد توجه است و باید مشخص کنید که به انجام چه فعالیت هایی نیاز داریم زیرا ممکن است برخی از نیازها، عاطفی، برخی معیشتی و تعدادی دیگر نیز فکری و بینشی باشد.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان رفع نیاز فکری، انگیزشی و بینشی خانواده شهدا را دارای اهمیت فراوان دانست و گفت: شهدا از ادامه راهشان توسط خانواده خود خوشحال خواهند شد و چنین چیزی بسیار مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده معظم شهدا قابلیت تاثیرگذاری گسترده ای در جامعه دارند

خانواده معظم شهدا قابلیت تاثیرگذاری گسترده ای در جامعه دارند