مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 11:552021-10-18اجتماعي

آغاز بارش باران از فردا در گیلان/ دمای هوا 15 درجه کاهش می یابد


مدیر کل هواشناسی گیلان با اشاره به آغاز بارش باران از عصر فردا در این استان، گفت: دمای هوا 6 تا 15 درجه کاهش می یابد.

- با اشاره به اینکه بررسی آخرین وضعیت الگوهای حاکم بر نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی نسبتاً پایدار طی 24 ساعت آینده در منطقه است، اظهار کرد: در این مدت گاهی با شکل گیری ناپایداری های موقتی شرایط برای افزایش ابر و بارش پراکنده فراهم می شود.

وی با بیان اینکه از عصر روز سه شنبه با نفوذ تدریجی سامانه بارشی و سرد، ابرناکی و مه آلود بودن هوا، روند کاهش دما، بارندگی و وزش باد برای منطقه پیش بینی می شود، افزود: این شرایط به ویژه در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در برخی نقاط شدید و یا خیلی شدید پیش بینی شده است.

مدیر کل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه با توجه به این شرایط احتمال بارش برف در نقاط بالادستی و ارتفاعات استان وجود دارد، گفت: این سامانه بارشی تا روز پنج شنبه در استان گیلان فعال است.

وی با بیان اینکه در این مدت دمای هوا 6 تا 15 درجه کاهش می یابد، اضافه کرد: دریا نیز امروز و فردا با ارتفاع موج 10 تا 60 سانتی متر برای فعالیت های دریانوردی و صید مناسب است.

دادرس با اشاره به صدور هشدار نارنجی برای مناطق جلگه ای و زرد برای مناطق دریایی، گفت: در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه دریا با ارتفاع موج 30 سانتی متر تا 2 متر نامنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بارش باران از فردا در گیلان/ دمای هوا 15 درجه کاهش می یابد

آغاز بارش باران از فردا در گیلان/ دمای هوا 15 درجه کاهش می یابد