مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 11:552021-10-18دانش

جزییات ثبت نام بورسیه های بلاتکلیف


رییس هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت:بورسیه ها تا آخر مهرماه برای ثبت نام در فراخوان بورسیه های بلاتکلیف فرصت دارند، افرادی که معدل آنها کم تر از 14 باشد نمی توانند ثبت نام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، محمد علی کی نژاد با اشاره به فراخوان بورسیه ها و متقاضیان بلاتکلیف گفت: هر ساله آذرماه فراخوان بورسیه ها و متقاضیان بلاتکلیف ارائه می شد اما امسال به دلیل اینکه تاریخ فراخوان جذب اعضای هیأت علمی به آبان و اردیبهشت ماه تغییر پیدا کرد، فراخوان بورسیه های بلاتکلیف هم به مهرماه انتقال یافت.

وی ادامه داد: این فراخوان مربوط به بورسیه هایی است که توسط دانشگاه ها و پژوهشگاه ها بورسیه شده و باید جذب می شدند که جذب نشده و بلاتکلیف هستند، ابتدا این افراد در فراخوان هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی ثبت نام می کنند و بر اساس شرایطی که اعلام شده، هر مؤسسه و دانشگاه فردی را که بورسیه کرده باید جذب کند در صورت عدم جذب، دانشگاه و مؤسسه مذکور تا پنج سال نمی تواند در آن رشته فردی را جذب کند.

رییس هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: بورسیه ها در فراخوان ثبت نام می کنند و بر اساس ثبت نامی که صورت می گیرد مرکز جذب هیأت عالی شورای عالی انقلاب فرهنگی موضوع را از دانشگاه و پژوهشگاه ها پیگیری می کند، اگر فرد دیگری به جای فرد بورسیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ثبت نام بورسیه های بلاتکلیف

جزییات ثبت نام بورسیه های بلاتکلیف