مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 11:502021-10-18اقتصادي

رشد 12 درصد مصرف گاز در گلستان


مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان از مصرف یک میلیارد و 616 میلیون و 800 هزار مترمکعب گاز در طول 6 ماهه امسال در استان خبرداد.

- ایسنا/گلستان مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان از مصرف یک میلیارد و 616 میلیون و 800 هزار مترمکعب گاز در طول 6 ماهه امسال در استان خبرداد.

علی طالبی با اعلام این خبر گفت: این میزان مربوط به بخش های مختلف گازرسانی اعم از بخش خانگی، تجاری، صنعتی، نیروگاه، کارخانه سیمان و جایگاه های CNG هستند که از ابتدای فروردین لغایت پایان شهریورماه دریافت و به مصرف رسیده است.

وی افزود: از این میزان مصرف حدود 909 میلیون مترمکعب که 56 درصد را شامل می شود مربوط به نیروگاه ها، حدود 50 میلیون مترمکعب مربوط به کارخانه سیمان، 121 میلیون مترمکعب برای جایگاه های CNG و 536 میلیون مترمکعب نیز اختصاص به بخش های خانگی و تجاری دارد.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان تصریح کرد: در همین راستا در مدت زمان مشابه سال گذشته حجم گاز دریافتی استان در بخش های مختلف مصرف، نزدیک به یک میلیارد و 438 میلیون مترمکعب بوده است.

وی با بیان اینکه اولویت مصرف گاز به ویژه در ایام سرد سال بخش خانگی است، گفت: برابر بخشنامه دولت و همچنین اطلاع رسانی های انجام شده، تمامی واحدهای صنعتی، تجاری و اداری استان باید مجهز به سوخت دوم باشند تا در صورت لزوم از سوخت جایگزین استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 12 درصد مصرف گاز در گلستان

رشد 12 درصد مصرف گاز در گلستان