مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 11:502021-10-18اجتماعي

ابلاغ دستور العمل جدید طرح نگهداشت تهران


معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران از ابلاغ دستور العمل جدید طرح نگهداشت شهر برای زمستان و پاییز 1400 در تهران طی روزهای آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، حسین نظری در جلسه تکریم و معارفه شهردار جدید منطقه 4 ضمن تبریک فرارسیدن با تاکید بر تقویت محله ها و نواحی گفت: برای رسیدن به رضایتمندی شهروندان و اهداف تعیین شده، نیازمند تقویت محله ها و نواحی هستیم.

وی در ادامه با اشاره بازنگری و ابلاغ دستورالعمل جدید طرح نگهداشت شهر در شهر تهران گفت: نگهداشت شهر، کار مستمر شهرداری است.

اما باید زمانی را برای خانه تکانی انجام دهیم که پاییز و زمستان فصل مناسبی برای این خانه تکانی است .

وی خاطر نشان کرد: بنده به عنوان یک شهروند تهرانی از پروژه های اجرا شده در منطقه 4 به ویژه پروژه تقاطع غیر همسطح خیابان ریحانی به بزرگراه امام علی(ع) رضایت داشته و بهره لازم را بردم و اگر این نگاه در شهرداری تهران تسری پیدا کند بسیاری از هزینه ها کاهش می یابد.

در ادامه این مراسم، رضا پوریاف شهردار جدید منطقه 4 ضمن تشکر و قدردانی از حسن اعتماد و نظر مثبت شهردار تهران و معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری گفت: شهرداری تهران بیش از 300 وظیفه را انجام می دهد و  از پیچیده ترین سازمان های کشور محسوب می شود و به نوعی از تولد تا فوت با مردم همراه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ دستور العمل جدید طرح نگهداشت تهران

ابلاغ دستور العمل جدید طرح نگهداشت تهران