مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 11:502021-10-18اقتصادي

«شکست عشقی» زودهنگام اهالی بازار سرمایه


یک روز پس از آغاز به کار رییس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار، شاخص کل دوباره رخت قرمز بر تن کرد و با ریزش حدود 1300 واحدی در سطح یک میلیون و 436 هزار واحد قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، این ریزش در حالی اتفاق افتاد که با روی کار آمدن مجید عشقی، کورسوی امیدی در دل سهامداران ایجاد شده بود که شاید با تغییر رییس قبلی سازمان بورس و انتخاب گزینه مورد نظر دولت، وضعیت بازار سرمایه هم تغییر کند و دوباره بورس روی خوش خود را به سهامداران نشان دهد.

اما این خوش بینی تنها یک روز دوام داشت و بعد از رشد 40 هزار واحدی شاخص در روز شنبه، دیروز بار دیگر بازار سرخ پوش شد و 1300 واحد ریزش کرد.

اما واکنش سهامداران فعال در فضای مجازی به این وضعیت قابل توجه و جالب بود.

گروهی شور و شعف روز شنبه سهامداران از بالا رفتن 40 هزار واحدی شاخص و اطمینان آنان به ادامه دار بودن این روند را یادآور شده بودند و خطاب به آنان می گفتند که چه زود شکست عشقی خوردند یا نتیجه صعود عشقی و هیجانی همین می شود که این روند یک روز هم دوام نمی آورد.

یکی از کاربران با ذوق هم شعری از حافظ را در واکنش به مدیریت مجید عشقی بر بازار سرمایه توییت کرد و نوشت: همان طور که حضرت حافظ پیش بینی کرده بود، عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل ها.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شکست عشقی» زودهنگام اهالی بازار سرمایه

«شکست عشقی» زودهنگام اهالی بازار سرمایه