مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 11:402021-10-18سياسي

استقبال گسترده رسانه های اوگاندا از نامه کودکان ایران به جهانیان


متن انگلیسی نامه کودکان ایرانی به همسالان خود در سراسر جهان که به مناسبت روز جهانی و هفته ملی کودکان نوشته شده در رسانه های اوگاندا بازتاب زیادی داشته است.

- ، محمدرضا قزلسفلی، رایزن فرهنگی ایران در اوگاندا در تازه ترین مطلب ارسالی خود به مهر از استقبال رسانه های اوگاندا ار نامه کودکان ایران به کودکان جهان سخن گفته است.

متن انگلیسی نامه کودکان ایرانی به همسالان خود در سراسر جهان که به مناسبت روز جهانی و هفته ملی کودکان نوشته شده، در روزنامه دولتی نیوویژن اوگاندا و رسانه های خبری موسسه جورنالیست های آفریقا، هملند نیوز، ناشران در آفریقا، کانال تاریخ آفریقا، ناسیونالسیم آفریقا، جوانان متحد غرب اوگاندا، ایران – اوگاندا، نسل جدید آفریقا، کانال مطالعات ایران و آفریقا، کانال پان آفریکن، انجمن زنان مسلمان اوگاندا و… انعکاس گسترده ای داشت و علاوه بر آن به مراکز مرتبط و شخصیت های دینی، علمی، فرهنگی ارسال شد.

جمعی از کودکان ایرانی به نمایندگی از طرف همه کودکان با ابتکار و برنامه ریزی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دبیرخانه هفته ملی کودک در نامه ای سرگشاده خطاب به همسالان خود در سراسر دنیا، روز جهانی و هفته ملی کودک را تبریک گفته و صلح و دوستی را به جای جنگ و نفرت، برای عموم بچه ها و مردم کشورهای مختلف آرزو کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال گسترده رسانه های اوگاندا از نامه کودکان ایران به جهانیان

استقبال گسترده رسانه های اوگاندا از نامه کودکان ایران به جهانیان