مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 11:402021-10-18اقتصادي

قیمت انواع پنیر در میادین میوه و تره بار تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بنابر اعلام سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، در حال حاضر هر کیلوگرم پنیر گوسفندی سوپر لیقوان با قیمت 83، - بر اساس تازه ترین نرخ نامه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران که از صبح امروز در میادین و بازار های میوه و تره بار اعمال شد، انواع پنیر از 31 هزار تومان تا 83500 تومان قیمت گذاری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بنابر اعلام سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، در حال حاضر هر کیلوگرم پنیر گوسفندی سوپر لیقوان با قیمت 83،500 تومان و پنیر گوسفندی لیقوان با قیمت 74 هزار تومان و همچنین هر کیلوگرم پنیر تبریز ممتاز به مبلغ 69 هزار تومان و پنیر تبریز درجه یک به مبلغ 61 هزار تومان در میادین میوه و تره بار عرضه می شوند.

بر اساس این گزارش، قیمت هر کیلوگرم پنیر ایرانی پرچرب 34 هزار تومان و پنیر ایرانی کم چرب 31 هزار تومان تعیین شده، ضمن اینکه هر کیلوگرم پنیر لاکتیکی در میادین میوه و تره بار به قیمت 46 هزار تومان به فروش می رسد.

گفتنی است، میانگین قیمت انواع پنیر ایرانی در هفته آخر مهرماه سال جاری نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته، 28 درصد افزایش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت انواع پنیر در میادین میوه و تره بار تهران

قیمت انواع پنیر در میادین میوه و تره بار تهران