مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 11:352021-10-18سياسي

بجنورد و شیروان در راه پایتخت کتاب ایران


همزمان با داوری هفتمین دوره برنامه انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران، بجنورد و شیروان در میان 36 شهر راه یافته به مرحله نیمه انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران رسیدند.

- همزمان با داوری هفتمین دوره برنامه انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران میسر شد: بجنورد و شیروان در راه پایتخت کتاب ایران ایسنا/خراسان شمالی همزمان با داوری هفتمین دوره برنامه انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران، بجنورد و شیروان در میان 36 شهر راه یافته به مرحله نیمه انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران رسیدند.

رضا رضایی معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل با اشاره به شرکت 191 شهر از سراسر کشور و راه یابی 36 شهر به مرحله نیمه نهایی هفتمین دوره پایتخت کتاب ایران، گفت: داوری این دوره در سه مرحله و بر اساس شاخص هایی همچون بهره گیری بهره گیری از مشارکت همه اجزای نشر، توجه به طیف وسیعی از مخاطبان، وجود ظرفیت ها و زیرساخت های اولیه برای فعال شدن در حوزه ترویج کتاب خوانی، تناسب با نیازهای محلی، ارزش های دینی و ملی، خلاقیت، ابتکار و نوآوری، قابلیت و ضمانت اجرا انجام شد.

وی ادامه داد: داوران در این مرحله از میان شهرهای شرکت کننده 36 شهر را به عنوان شهرهای راه یافته به مرحله نیمه نهایی انتخاب و به دبیرخانه معرفی کردند که نام بجنورد و شیروان به چشم می خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بجنورد و شیروان در راه پایتخت کتاب ایران

بجنورد و شیروان در راه پایتخت کتاب ایران