مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 11:252021-10-18سياسي

آیین نامه سفر به ایران به زودی ابلاغ می شود


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به تدوین آیین نامه سفر به ایران گفت: گردشگری از مصادیق بارز دیپلماسی عمومی است و سیاست دولت سیزدهم نیز تقویت دیپلماسی عمومی است که یکی از شاخه های مهم آن موضوع گردشگری است.

- وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به تدوین آیین نامه سفر به ایران گفت: گردشگری از مصادیق بارز دیپلماسی عمومی است و سیاست دولت سیزدهم نیز تقویت دیپلماسی عمومی است که یکی از شاخه های مهم آن موضوع گردشگری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عزت الله ضرغامی در نشست مشترک وزیران امور خارجه، بهداشت و درمان و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که در محل وزارت خارجه برگزار شد، در بخشی از صحبت های خود با بیان این که حدود 20 ماه است صدور ویزای گردشگری متوقف شده، گفت: در مدت اخیر تلاش کرده ایم که روند واکسیناسیون عوامل مرتبط با گردشگری گسترش پیدا کند و در ادامه هماهنگی ها و اقدامات لازم برای تعیین رعایت پروتکل ها و تنظیم مقررات مربوط به ورود گردشگر در کشور با وزارت بهداشت انجام شده و در این زمینه در حال همکاری هستیم.

او ادامه داد: همان طور که اشاره کردم 20 ماه است صدور ویزای گردشگری متوقف شده است، با توجه به اهمیت موضوع گردشگری و همچنین اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی و تنظیم مقررات در این زمینه آیین نامه ای در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه سفر به ایران به زودی ابلاغ می شود

آیین نامه سفر به ایران به زودی ابلاغ می شود