مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 11:152021-10-18سياسي

واکسیناسیون 100 درصدی کارکنان هتل ها تا پایان مهرماه


رییس جامعه هتلداران ایران با اشاره به اینکه 90 درصد کارکنان هتل ها واکسینه شده اند، پیشنهاد کرد تاییدیه رزرو مراکز اقامتی از سوی گردشگران انفرادی در مرز ارائه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، نیاز به برنامه ریزی جدی داریم.

رییس جامعه هتلداران ایران تصریح کرد: پس از باز شدن مرزها با سرعت شاهد ورود گردشگر از عراق خواهیم بود، اما جذب گردشگران اروپایی با توجه به اینکه آن ها از قبل برنامه ریزی می کنند نیاز به زمان بیشتری دارد.

همچنین باید تبلیغات خارج از کشور در رسانه ها و مطبوعات خارجی، فضای مجازی و استفاده از بلاگرهای مطرح بین المللی با برنامه و جدیت انجام شود.

الزام برای چک کردن تأییدیه رزرو هتل و سایر مراکز اقامتی گردشگران انفرادی در مرز یکی از پیشنهادهای مطرح شده از سوی رییس جامعه هتلداران ایران بود.

حمزه زاده با اشاره به واکسیناسیون 90 درصدی کارمندان هتل ها، افزود: 10 درصد باقی مانده هم به دلایل شخصی واکسن نزده اند که البته تا پایان مهرماه برای کارکنان هتل های زنجیره ای فرصت معین شده است و در صورت رعایت نشدن، عذرشان خواسته می شود.

رییس جامعه هتلداران ایران با تاکید بر به حداقل رساندن دغدغه گردشگران، تصریح کرد: برای اعتمادسازی تمام پروتکل های بهداشتی در هتل ها رعایت می شود و هزینه های سنگینی برای خرید مواد ضدعفونی صرف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون 100 درصدی کارکنان هتل ها تا پایان مهرماه

واکسیناسیون 100 درصدی کارکنان هتل ها تا پایان مهرماه