مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 11:152021-10-18فناوري

بهترین راه شناسایی سیم کارت هایی که از آنها مطلع نیستید


چندی پیش سامانه سلب امتیاز مالکیت سیم کارت نیز به سامانه دولت همراه متصل شد و تمام مشترکان علاوه بر مراجعه به نرم افزارهای مدیریت اپراتور مورد نظر خود، - چندی پیش سامانه سلب امتیاز مالکیت سیم کارت نیز به سامانه دولت همراه متصل شد و تمام مشترکان علاوه بر مراجعه به نرم افزارهای مدیریت اپراتور مورد نظر خود، می توانند با مراجعه به سامانه دولت همراه مراجعه کنند.

اگر چه استعلام تعداد سیم کارت هایی که به نام مشترک ثبت شده، در رگولاتوری فراهم است، اما آگاهی از شماره سیم کارت هایی که به نام شماست، تنها با مراجعه به سامانه دولت همراه امکان پذیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به جرائم اینترنتی با استفاده از سیم کارت، لازم است افراد از سیم کارت هایی که با هویت آنها ثبت شده، آگاهی داشته باشند و درصورت لزوم، سیم کارت هایی که در اختیارشان نیست را مسدودسازی کنند.

به همین دلیل مشترکان برای اطلاع از سیم کارت هایی که به نام آنها ثبت شده است، می توانند با مراجعه به پورتال رگولاتوری به آدرس اینترنتی www.

cra.

ir در بخش حقوق کاربران وارد منوی استعلام سرویس های مشترکین شده و از تمام سرویس ها و شماره های تحت مالکیت و اپراتورهای مربوط به آن مطلع شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین راه شناسایی سیم کارت هایی که از آنها مطلع نیستید

بهترین راه شناسایی سیم کارت هایی که از آنها مطلع نیستید