مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 11:102021-10-18سياسي

امیرعبداللهیان: سند همکاری 20 ساله تدوین می شود/ «مادورو» به تهران می آید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان امروز (دوشنبه) در نشست خبری مشترک با همتای ونزوئلایی خود گفت: - امیرعبداللهیان: سند همکاری 20 ساله تدوین می شود/ مادورو به تهران می آید رییس دستگاه دیپلماسی کشورمان درباره رایزنی اش با همتای ونزوئلایی خود، گفت: گفتگو های مهمی با یکدیگر داشتیم و توافق کردیم نقشه راه همکاری های 20 ساله تهران و کاراکاس را ترسیم کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان امروز (دوشنبه) در نشست خبری مشترک با همتای ونزوئلایی خود گفت: گفتگو های مهمی با یکدیگر داشتیم و توافق کردیم نقشه راه همکاری های 20 ساله تهران و کاراکاس را ترسیم کنیم.

وی اضافه کرد: قبل از پایان سال جاری کمیسیون مشترک اقتصادی در تهران برگزار خواهد شد و ما در جریان این نشست، این سند را پاراف خواهیم کرد.

وزیر امورخارجه کشورمان تصریح کرد: در آینده نزدیک سفر مادورو به تهران را خواهیم داشت.

امیرعبداللهیان با بیان اینکه روابط دو کشور مسیر رو به رشدی را طی می کند، اظهار داشت: ما در تمامی زمینه های فنی، اقتصادی تجاری، علم و فناوری، معدن و انرژی در سال های اخیر توافقات خوبی داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: سند همکاری 20 ساله تدوین می شود/ «مادورو» به تهران می آید

امیرعبداللهیان: سند همکاری 20 ساله تدوین می شود/ «مادورو» به تهران می آید