مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 11:052021-10-18سياسي

زمینه سازی نهضت ظهور از رسالت های جامعه روحانیت است


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران زمینه سازی نهضت ظهور را از رسالت های جامعه روحانیت اعلام کرد وگفت: جهاد، مبارزه و ایستادگی در برابر دشمنان سرتاسر زندگی مومن را پر میکند.

- ، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی ظهر دوشنبه در یادواره طلاب و روحانیون استان زنجان‬ در‬ محل‬ مصلای‬ زنجان‬، گفت: همه فلسفه وجودی، رسالت و دستورات دین برای آن است که انسان مسیر ‏خاص برای رسیدن به خدا را طی کند.

وی با بیان اینکه جهاد و دفاع از دین خدا یک وظیفه همگانی برای همه مسلمانان است، اظهار کرد: روحانیون در ترغیب مردم به منظور حضور در جبهه ها و همچنین در پشتیبانی از جبهه ها و هم در میدان رزم تلاش های فراوانی داشتند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه روحانیت نشان داده در برابر هر خطر و تهاجمی برای حفظ اسلام علوی، فاطمی و حسینی تلاش کرده است، گفت: امروز دشمن از دو حربه تحریم و تحریف استفاده می کند.

حاجی صادقی با بیان اینکه تحریم و مشکلات اقتصادی از حربه های دشمن به منظور ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی است، ابراز داشت: راهکار مبارزه، مقاومت اقتصادی و تکیه به توان داخلی است و در خطر تحریف، روحانیت و حوزه های علمیه تکلیف بیشتری دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه سازی نهضت ظهور از رسالت های جامعه روحانیت است

زمینه سازی نهضت ظهور از رسالت های جامعه روحانیت است