مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 11:052021-10-18سياسي

ورود «زنگ نماز» به کلاس های شبکه «شاد»/ آغاز کلاس های درس با قرائت قرآن


سرپرست وزارت آموزش و پرورش از مدیران مدارس و کارشناسان قرآنی خواست تا مراقبت نمایند که «زنگ نماز» در کلاس های مجازی شبکه «شاد» و برنامه درسی مدارس گنجانده شده و کلاس های درس با قرائت قرآن آغاز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، علیرضا کاظمی سرپرست در حوزه قرآن، عترت و نماز افتاده است.

کاظمی تصریح کرد: از زحمات و تلاش های شبانه روزی کارشناسان قرآن، عترت و نماز سراسر کشور که یکی از فلسفه های تشکیل این همایش است، تقدیر و تشکر می کنم؛ تبیین سیاست ها و برنامه های قرآنی وزارت آموزش و پرورش و ایجاد درک مشترک از جهت گیری ها و حرکت ها در مسیر توسعه فعالیت های قرآنی و استفاده از تجارب ارزشمند بخش های مختلف از دیگر دستاوردهای این همایش است.

وی ادامه داد: ارتقای سطح علمی و قرآنی، تبیین برنامه های دو سال آینده، تقویت روحیه مشارکتی و تجلیل از تلاش های کارشناسان قرآن، عترت و نماز از دیگر اهداف برگزاری این دوره دوسالانه است.

 سرپرست وزارت آمورش و پرورش خاطرنشان کرد: مهم ترین، والاترین و اصلی ترین مأموریت آموزش و پرورش، توسعه و ترویج فرهنگ قرآن، عترت و نماز است و این موضوع مبنای قیام ائمه (ع) و امام راحل بوده است و ما وظیفه ای جز این نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود «زنگ نماز» به کلاس های شبکه «شاد»/ آغاز کلاس های درس با قرائت قرآن

ورود «زنگ نماز» به کلاس های شبکه «شاد»/ آغاز کلاس های درس با قرائت قرآن