مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 11:002021-10-18پزشكي

آغاز تزریق دوز سوم واکسن کرونا به کادر درمان در بوشهر


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر گفت: تزریق دوز سوم واکسن کرونا به کادر درمان از امروز در این استان آغاز می شود.

- ایسنا/بوشهر رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر گفت: تزریق دوز سوم واکسن کرونا به کادر درمان از امروز در این استان آغاز می شود.

سعید کشمیری اظهار کرد: پزشکان، پرستاران و مدافعان سلامتی که در بخش مراقب های ویژه مشغول به فعالیت بوده، اکنون طبق بخشنامه وزارت بهداشت آن دسته از افرادی که قریب به 7 ماه از تزریق دوز دوم آنها گذشته دوز سوم واکسن برایشان تزریق می شود.

وی در مورد ایمنی زایی واکسن افزود: طبق تحقیقات انجام شده واکسیناسیون می تواند زنجیره انتقال بیماری را بشکند و کنترل کند ولی ایمنی صد در صد ایجاد نخواهد کرد همچنین پژوهشگران دریافته اند که به طور متوسط افرادی که واکسینه شده اند 11 برابر کمتر فوت و 6 برابر کمتر بستری شده اند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: طبق رنگبندی جدید سامانه ماسک خوشبختانه در استان بوشهر 5 شهرستان گناوه، دشتستان، دیر، جم و کنگان به رنگ آبی و 5 شهرستان دیگر به رنگ زرد درآمده که در نگاه کلی استان بوشهر در وضعیت آرام و کم خطر بیماری کرونا قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تزریق دوز سوم واکسن کرونا به کادر درمان در بوشهر

آغاز تزریق دوز سوم واکسن کرونا به کادر درمان در بوشهر