مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 10:552021-10-18ورزشي

افتتاح و بهره برداری از 15 پروژه ورزشی در هرمزگان


المپیاد استعدادهای برتر در بهمن ماه امسال در 22 رشته برگزار می شود و 648 نفر از آقایان و 433 نفر از بانوان ورزشکار هرمزگان به این رویداد بزرگ ورزشی اعزام می شوند.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: المپیاد استعدادهای برتر در بهمن ماه امسال در 22 رشته برگزار می شود و 648 نفر از آقایان و 433 نفر از بانوان ورزشکار هرمزگان به این رویداد بزرگ ورزشی اعزام می شوند.

محمودرضا امیاری، ظهر امروز (26 مهرماه) در نشستی خبری که به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد، اظهار کرد: از تمامی خبرنگاران برای پوشش اخبار حوزه ورزش قدردانی می کنم و هرگونه انتقاد از سوی خبرنگاران را به فال نیک می گیرم چرا که نقد ما را در مسیر پیشرفت قرار می دهد.

وی افزود: 26 مهرماه لغایت 2 آبان ماه به نام هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده و رویکرد برنامه های امسال اداره کل ورزش و جوانان بر اساس شعار وزارت ایران تندرست، ایران همدل، ایران قوی است.

افتتاح و بهره برداری از 15 پروژه ورزشی و اجرای بیش از 400 برنامه فرهنگی ورزشی از جمله برنامه های این هفته در سراسر استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان تصریح کرد: با توجه به ظرفیت ها و سرمایه های ورزشی استان همه باید تلاش کنیم زمینه و بستر توسعه ورزش در بعد قهرمانی و همگانی آن را در استان فراهم کنیم و گام های بلندی را برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و بهره برداری از 15 پروژه ورزشی در هرمزگان

افتتاح و بهره برداری از 15 پروژه ورزشی در هرمزگان