مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 10:502021-10-18اجتماعي

رفت و آمد دانشجویان بجنوردی با بازگشایی دانشگاه ها در دست انداز مشکلات


سایت اداری ارکان منطقه ای خارج از شهر بجنورد است که در آن هفت دانشگاه و یک بیمارستان ساخته شده ولی دانشجویان این دانشگاه ها از بدو بهره برداری از آن ها با مشکلات جدی رفت و آمد مواجه بوده اند.

- ایسنا/خراسان شمالی سایت اداری ارکان منطقه ای خارج از شهر بجنورد است که در آن هفت دانشگاه و یک بیمارستان ساخته شده ولی دانشجویان این دانشگاه ها از بدو بهره برداری از آن ها با مشکلات جدی رفت و آمد مواجه بوده اند.

قبل از زمان شیوع کرونا برای حل مشکل رفت و آمد دانشجویان ناوگان اتوبوس و مینی بوس گذاشته شد اما خدمات دهی این سرویس ها نیز با مشکلات زیادی همراه بود که همیشه مردم و دانشجویانی که در این مسیر رفت و آمد می کردند، از وضعیت موجود شاکی و گلایه مند بودند.

در حال حاضر یکی از مهمترین دغدغه های مسئولان دانشگاه های مستقر در سایت ارکان و شهرداری بجنورد بعد از بازگشایی دانشگاه ها موضوع سرویس های رفت و آمد دانشجویان است که به گفته آن ها مشکلات آن ها با بازگشایی دانشجویان در این خصوص جدی تر از گذشته خواهد بود.

مشکل جدی دانشجویان دانشگاه های بجنورد با سرویس های ایاب و ذهاب بعد از بازگشایی دانشگاه ها دکتر علی محقر رییس دانشگاه معین خراسان شمالی در گفت و گو با ایسنا، گفت: بعد از بازگشایی دانشگاه ها، دانشجویان بجنوردی با مشکل جدی سرویس های ایاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفت و آمد دانشجویان بجنوردی با بازگشایی دانشگاه ها در دست انداز مشکلات

رفت و آمد دانشجویان بجنوردی با بازگشایی دانشگاه ها در دست انداز مشکلات