مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 10:452021-10-18پزشكي

انتقاد سازمان غذا و دارو از اسنپ دکتر و پدیده ناصرخسرو مجازی


وقتی شاهدید که فضای مجازی اینقدر افسارگسیخته عمل می کند که یک فرآورده ای تحت عنوان مکمل لاغری، ماده مخدر شیشه را دارد عرضه می کند و این نشان می دهد که باید نظارت و حساسیت کشوری ایجاد شود.

- انتقاد سازمان غذا و دارو از اسنپ دکتر و پدیده ناصرخسرو مجازی وقتی شاهدید که فضای مجازی اینقدر افسارگسیخته عمل می کند که یک فرآورده ای تحت عنوان مکمل لاغری، ماده مخدر شیشه را دارد عرضه می کند و این نشان می دهد که باید نظارت و حساسیت کشوری ایجاد شود.

رییس کل سازمان غذا و دارو درباره فروش اینترنتی کالاهای سلامت محور، با بیان اینکه ما نه با افراط و نه با تفریط در این زمینه موافق نیستیم، در عین حال فعالیت اسنپ دکتر و عرضه اقلامی غیرمجاز در بستر مجازی را مورد انتقاد قرار داد و گفت: قرار نیست ناصرخسرویی را که سالها با آن مبارزه کردیم، در بستر مجازی پخش کنیم و غیرقابل کنترل باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدرضا شانه ساز در حاشیه گردهمایی معاونین غذا و داروی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، با حضور در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوال ایسنا، درباره بحث فروش اینترنتی دارو، گفت: همانطور که بسیاری از اقلام در فضای مجازی عرضه می شود و فروش می رود، این موضوع در حوزه اقلام سلامت محور هم باید ساماندهی شود که دارو در آن ها جزو آخرین قلم ها خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد سازمان غذا و دارو از اسنپ دکتر و پدیده ناصرخسرو مجازی

انتقاد سازمان غذا و دارو از اسنپ دکتر و پدیده ناصرخسرو مجازی