مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 10:402021-10-18ورزشي

بازگشایی دانشگاه ها مستلزم برنامه ریزی دقیق است


بازگشایی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی استان، مستلزم برنامه ریزی دقیق و در نظر گرفتن تمام جوانب است.

- ایسنا/ایلام رییس دانشگاه ایلام گفت: بازگشایی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی استان، مستلزم برنامه ریزی دقیق و در نظر گرفتن تمام جوانب است.

دکتر محمد علی اکبری رییس دانشگاه ایلام در جلسه فوق العاده شورای مدیریت آموزش عالی استان ایلام با موضوع آغاز آموزش حضوری دانشجویان، اظهار کرد: غیرحضوری شدن روند آموزش در دانشگاه ها، از اسفند 1398 تاکنون، به صورت دائم با دانشجویان و خانواده های آنان در ارتباط هستیم.

وی گفت: دانشجویان بی صبرانه مشتاق حضور در دانشگاه و ادامه فعالیت های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی هستند و با توجه افزایش آمار تزریق واکسن در کشور، ما باید با برنامه ریزی دقیق زمینه بازگشایی تدریجی دانشگاه ها را فراهم کنیم.

رییس دانشگاه ایلام تصریح کرد: با توجه به ظرفیت آموزش مجازی و مزیت های آن، باید متناسب با وضعیت روز از این روش در آینده به خوبی استفاده شود.

علی اکبری با بیان اینکه بازگشایی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی استان، مستلزم برنامه ریزی دقیق و در نظر گرفتن تمام جوانب است، گفت: باید هماهنگی لازم با ستادهای مرکزی دانشگاهی، جهت تأمین بودجه لازم برای رفاه دانشجویان به عمل آید و همه جوانب امر در نظر گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی دانشگاه ها مستلزم برنامه ریزی دقیق است

بازگشایی دانشگاه ها مستلزم برنامه ریزی دقیق است