مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 10:252021-10-18سياسي

راه اندازی اسکله گردشگری مازندران به کجا رسید؟


مدیرکل دفتر فنی امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری مازندران گفت: موضوع اسکله ها و سکوهای گردشگری در سواحل دریا با موافقت اولیه احداث 80 اسکله چندین سال است در استانداری مطرح است اما با وجود اینکه موافقت اولیه این مهم صادر و فعالیت های مطالعاتی .

- ایسنا/مازندران مدیرکل دفتر فنی امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری مازندران گفت: موضوع اسکله ها و سکوهای گردشگری در سواحل دریا با موافقت اولیه احداث 80 اسکله چندین سال است در استانداری مطرح است اما با وجود اینکه موافقت اولیه این مهم صادر و فعالیت های مطالعاتی آن نیز انجام شد به جهت مخالفت دستگاه های استعلام شونده، هنوز اجرایی نشده است.

احمد توکلی، امروز 26 مهرماه در نشست خبری که در ساری برگزار شد، گفت: استانداری حلقه واسط و هماهنگ کننده و شخص استاندار نماینده عالی دولت در استان است و نقش حاکمیتی و نظارتی دارد.

وی افزود: در اداره کل فنی استانداری، وظیفه این اداره کل هماهنگی امور عمرانی و ناظر بر ترافیک درون شهری و برحی برون شهری و زیر مجموعه معاونت عمرانی استان است.

توکلی، تصریح کرد: رسانه ها باید عملکرد دستگاه ها را شفاف به مردم برسانند و از اینکه مجموعه معاونت های استانداری مازندران ارتباط ضعیفی با رسانه ها دارند جای تاسف است و من معتقدم باید مسئولان در اتاق شی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی اسکله گردشگری مازندران به کجا رسید؟

راه اندازی اسکله گردشگری مازندران به کجا رسید؟