مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 10:252021-10-18اقتصادي

میزان تسهیلات اشتغال مددجویان در مازندران رشد 2 برابری داشته است


مدیرکل کمیته امداد مازندران توانمندسازی مددجویان را از جمله برنامه ها برشمرد و گفت: میزان تسهیلات اشتغال نسبت به سال قبل با رشد دو برابری به 440 میلیارد تومان رسیده است.

- ، حجت الاسلام بشیر عالیشاه ظهر دوشنبه در رزمایش کمک مومنانه بخش بابلکنار با اشاره به اینکه توانمندسازی مددجویان سیایت راهبردی کمیته امداد به شمار می رود، افزود: سال قبل به هفت هزار مددجوی تحت پوش تسهیلات پرداخت شده است.

وی رقم تسهیلات پرداخت شده در سال قبل را دو هزار و 100 میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: امسال برای اشتغال مددجویان تحت حمایت چهار هزار و 300 میلیارد ریال اعتبار درنظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اقدامات کمیته امداد برای ساخت مسکن مددجویان گفت: درحال حاضر هزار و 300 مسکن مددجویی در دست ساخت بوده که برای هر واحد 60 متری 180 میلیون تومان شامل وام بنیاد مسکن، قرض الحسنه کمیته امداد و امداد ولایت پرداخت می شود.

مدیرکل کمیته امداد مازندران به اجرای دو مرحله رزمایش کمک مومنانه در استان اشاره و اضافه کرد: در این دو طرح که همزمان با ماه رمضان و ماه محرم و صفر برگزار شد بیش از یک میلیون و 800 هزار پرس غذای گرم توزیع شد.

حجت الاسلام عالیشاه توزیع 170 هزار سبد غذایی با ارزش بین 300 تا 500 هزار تومان را از دیگر برنامه ها برشمرد و گفت: امسال بیش از هزار میلیارد ریال برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان تسهیلات اشتغال مددجویان در مازندران رشد 2 برابری داشته است

میزان تسهیلات اشتغال مددجویان در مازندران رشد 2 برابری داشته است