مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 10:152021-10-18سياسي

هفته وحدت نماد وفاق، تعامل و مشارکت شیعیان و اهل سنت است


ویژه برنامه های هفته وحدت در کیش در نشست خبری مدیر امور فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش با اصحاب رسانه کیش تشریح شد.

- به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش رضا اردلان در این نشست ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت و میلاد نبی مکرم اسلام (ص) هفته وحدت را نماد وفاق، تعامل و مشارکت شیعیان و اهل سنت برشمرد و گفت: طبق روال هر سال برنامه های متنوعی همزمان با سراسر کشور از سوی برادران اهل سنت و شیعه برای تعامل در تمامی برنامه های اجتماعی و دینی برپا می شود.

اردلان با بیان اینکه اجرای برنامه های خاص در هفته وحدت مورد تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش قرار دارد افزود: بر این اساس ما در جزیره کیش برنامه های مطلوبی برای عموم جامعه، خانواده ها، به ویژه بخش کودک و نوجوان در دستور کار قرار داده ایم.

مدیر امور فرهنگی و آموزشی معاونت اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت: جشن وحدت برادران اهل سنت و شیعه از شامگاه دوشنبه 26مهر در روستای باغو آغازگر هفته وحدت خواهد بود، این جشن به میزبانی برادران اهل سنت با حضور مسئولان سازمان برپا و برنامه هایی مذهبی، دینی و اجتماعی از جمله سخنرانی، اجرای تواشیح ومحفل قرآن را شامل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته وحدت نماد وفاق، تعامل و مشارکت شیعیان و اهل سنت است

هفته وحدت نماد وفاق، تعامل و مشارکت شیعیان و اهل سنت است