مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 10:152021-10-18سياسي

آمادگی ایران برای پذیرش سرمایه گذاری در توسعه انرژی های تجدیدپذیر


وزیر نیرو با اشاره به توانمندی ها و ظرفیت حقیقی ایران در تولید انرژی تجدیدپذیر، برای پذیرش سرمایه گذاری و توسعه انرژی های تجدیدپذیر در راستای آینده سبز و فراگیر انرژی در کشور اعلام آمادگی کرد.

- وزیر نیرو با اشاره به توانمندی ها و ظرفیت حقیقی ایران در تولید انرژی تجدیدپذیر، برای پذیرش سرمایه گذاری و توسعه انرژی های تجدیدپذیر در راستای آینده سبز و فراگیر انرژی در کشور اعلام آمادگی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر محرابیان صبح امروز در دومین اجلاس وزرای انرژی در کشور چین با موضوع آینده سبز و فراگیر انرژی که به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، اظهار کرد: بی تردید غلبه بر چالش های جهان در قرن 21، نیازمند چند جانبه گرایی، احترام به حقوق بین الملل، اصلاح نهادهای حاکمیت سیاسی و اقتصادی و توسعه همکاری های بین المللی است.

وی اضافه کرد: امروزه پیشرفت های علمی و فناوری، تأثیرگسترده ای بر فرایند رشد اقتصادی و توسعه پایدار گذاشته و موجب ارتقای مراودات فرهنگی، اجتماعی، تجاری و توسعه سرمایه گذاری میان کشورهای جهان شده است.

وزیر نیرو با اشاره به موضوع انرژی سبز خاطرنشان کرد: در جایی که اقتصاد نقش برجسته تری نسبت به هر زمان دیگری پیدا کرده و ژئواکونومی انرژی فصل نوینی در جهان گشوده است؛ انرژی سبز نیز صرف نظر از ملاحظات زیست محیطی، اهمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ایران برای پذیرش سرمایه گذاری در توسعه انرژی های تجدیدپذیر

آمادگی ایران برای پذیرش سرمایه گذاری در توسعه انرژی های تجدیدپذیر