مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 10:152021-10-18سياسي

رییسی: سیاست ایران توسعه روابط با کشور های آمریکای لاتین به ویژه ونزوئلاست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور امروز دوشنبه در دیدار فلیکس پلاسنسیا گونسالس وزیر امور خارجه ونزوئلا، - رییس جمهور روابط با ونزوئلا را دوستانه و رو به توسعه توصیف کرد و گفت: سیاست جمهوری اسلامی ایران توسعه معنادار روابط با کشور های در حال توسعه بخصوص کشور هایی که به دنبال حفظ استقلال خود در برابر کشور های سلطه گر هستند، می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور امروز دوشنبه در دیدار فلیکس پلاسنسیا گونسالس وزیر امور خارجه ونزوئلا، گفت: آمریکای لاتین بخصوص ونزوئلا جزو اولویت های دیپلماسی اقتصادی جمهوری اسلامی ایران است و ما مصمم هستیم روابط خود را با این کشور ها توسعه دهیم.

رییس جمهور با بیان اینکه ما مسیر پیشرفت را با قدرت ادامه خواهیم داد، گفت: در این دولت مصمم هستیم مشکلات ایجاد شده از سوی دشمنان را کنار بزنیم و مسیر پیشرفت کشور را ادامه دهیم.

آیت الله رییسی با تاکید بر ضرورت گسترش روابط تهران - کاراکاس در حوزه های مختلف گفت: برای توسعه مناسبات دوجانبه باید برنامه روشن و بلند مدت طراحی شود تا چشم انداز روابط به سمت تقویت حداکثری حرکت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: سیاست ایران توسعه روابط با کشور های آمریکای لاتین به ویژه ونزوئلاست

رییسی: سیاست ایران توسعه روابط با کشور های آمریکای لاتین به ویژه ونزوئلاست