مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 10:102021-10-18اقتصادي

واریز 3 درصد مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری و دهیاری های زنجان


مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: 3 درصد مالیات بر ارزش افزوده تحت عنوان عوارض ارزش افزوده به حساب شهرداری و دهیاری ها واریز می شود.

- ایسنا/زنجان مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: 3 درصد مالیات بر ارزش افزوده تحت عنوان عوارض ارزش افزوده به حساب شهرداری و دهیاری ها واریز می شود.

میرحیدر رضوی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به میزان عوارض پرداختی از محل مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری ها، گفت: در نیمه اول امسال بیش از 123 میلیارد و 608 میلیون و 903 هزار تومان از محل مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری، عشایر، دهیاری و روستاهای فاقد دهیاری شهرستان زنجان واریز شده است.

همچنین بیش از 34 میلیارد و 680 میلیون تومان به شهرداری و دهیاری های شهرستان ابهر واریز شده است.

وی افزود: در این مدت بیش از 242 میلیارد و 270 میلیون تومان به حساب شهرداری، دهیاری و عشایر شهرستان ایجرود واریز شده و بیش از 8 میلیارد و 675 میلیون تومان به حساب شهرداری، دهیاری و عشایر شهرستان ماهنشان واریز شده است.

این مسئول ادامه داد: مالیات بر ارزش افزوده به عنوان یکی از روش های جدید دریافت مالیات، جایگاه ویژه ای در اقتصاد کشورها ایفا می کند و مالیاتی است که همه عرضه کنندگان کالاها و خدمات به عنوان مؤدیان نظام مالیاتی باید علاوه بر بهای کالا یا خدمت عرضه شده، به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واریز 3 درصد مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری و دهیاری های زنجان

واریز 3 درصد مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری و دهیاری های زنجان