مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 10:002021-10-18سياسي

راه اندازی کتابخانه مرکزی امام خامنه ای در سنندج از برکات نظام به مردم کردستان است


فرمانده سپاه شهرستان سنندج با اشاره به اینکه راه اندازی کتابخانه عمومی مرکزی امام خامنه ای کردستان گام مهمی در بخش فرهنگی استان است، گفت: راه اندازی این کتابخانه از برکات نظام جمهوری اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حسن عسگری پیش از ظهر امروز  در بازدید از روند تکمیل و تجهیز کتابخانه عمومی مرکزی امام خامنه ای استان کردستان که با همراهی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان و نماینده ولی فقیه در سپاه سنندج صورت گرفت؛ اظهار داشت: خدمت رسانی به مردم از اولویت های نظام جمهوری اسلامی است و  مسئولان باید در این راستا بیش از پیش تلاش کنند.

وی راه اندازی کتابخانه عمومی مرکزی امام خامنه ای را در ارتقای شاخص های فرهنگی در کردستان موثر دانست و افزود: بدون شک با افتتاح این کتابخانه، شاهد استقبال و حضور مردم در این مرکز فرهنگی خواهیم بود.

فرمانده سپاه شهرستان سنندج با اشاره به بخش های متنوع در این کتابخانه بیان کرد: توجه به اقشار مختلف در این کتابخانه از کودکان و نوجوانان، بانوان، برادران و پژوهشگران نشانگر کیفیت بالای خدمت رسانی در این کتابخانه است.

ارتقای شاخص های مطالعه در کردستان عسگری اضافه کرد: ان شاالله با بهره مندی مردم از این مرکز فرهنگی و کتابخوانی شاهد ارتقای شاخص های مطالعه در سطح استان خواهیم بود ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کتابخانه مرکزی امام خامنه ای در سنندج از برکات نظام به مردم کردستان است

راه اندازی کتابخانه مرکزی امام خامنه ای در سنندج از برکات نظام به مردم کردستان است