مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 10:002021-10-18سياسي

دفاتر تسهیل گری در مناطق کمترتوسعه یافته ایجاد شود


معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان راه اندازی مجدد ایجاد و توسعه دفاتر تسهیل گری در مناطق کمترتوسعه یافته را یک ضرورت دانست و خواستار بررسی های کارشناسانه در جهت راه اندازی مجدد این دفاتر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عباس نجفی ظهر امروز در جلسه کارگروه پیش بینی و پیشگیری در گسترش بافت های ناکارآمد شهری (حاشیه نشینی جدید) اظهار کرد: در سکونتگاه های غیررسمی و حاشیه شهر باید استانداردهای اولیه رعایت و کرامت و شرافت مردم ساکن در این مناطق حفظ شود و به گونه ای نباشد که به بهانه کمبود اعتبار و منابع مالی عمرانی به این مناطق توجه کافی صورت نگیرد.

وی یکی از بحران های مهم جامعه را حاشیه نشینی شهری در حوزه مدیریت شهری و توسعه دانست و گفت: باید از حداکثر ظرفیت های قانونی در رفع گره ها و مشکلات استفاده کرد و ضرورت دارد براساس داشته ها و ظرفیت های استانی دستگاه ها در رفع مشکلات تلاش کنند.

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان با بیان اینکه ارائه خدمات به شهروندان محلات هدف بازآفرینی شهری در راستای حقوق شهروندی است افزود: شهروندان نباید در مناطق کمترتوسعه یافته از امتیازات شهری محروم بمانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاتر تسهیل گری در مناطق کمترتوسعه یافته ایجاد شود

دفاتر تسهیل گری در مناطق کمترتوسعه یافته ایجاد شود