مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 10:002021-10-18سياسي

درگذشت یکی از فرماندهان جانباز سپاه


حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت سردار حاج حسین صفری را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه،، به مناسبت درگذشت سردار حاج حسین صفری جانباز 70 درصد، قطع عضو و نابینا به علت ابتلا به بیماری کرونا، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم عروج آسمانی سردار سرافراز اسلام و مجاهد فی سبیل اللّه حاج حسین صفری جانباز 70 درصد، قطع عضو و نابینا به علت ابتلا به بیماری کرونا، که سال ها در اوج اخلاص و تواضع نقش آفرین مومن و مصمم عرصه های خدمت به انقلاب اسلامی و ملت عظیم الشأن ایران بود، موجب تالم و اندوه فراوان گردید.

او در زمره اسوه های درخشان ایثار و جهاد و نمادهای جاویدان سلحشوری، شجاعت و مردانگی می درخشید، وجودش همگان را با یاد شهدا همراه می ساخت و عطر دل انگیز فداکاری و وفاداری در راه خدا را در فضا منتشر می کرد.

همت سترگ و تلاش های بی وقفه و مجاهدانه وی در همراهی، حمایت و پشتیبانی از یاران صدیق و شریف انقلاب در سنگر مشاورت فرماندهی کل سپاه در امور ایثارگران آن هم در شرایط ناشی از تحمل سختی های فراوان دوره جانبازی که زبان از ترسیم و تبیین آن قاصر است، برای همیشه ماندگار و الهام بخش میراث داران شهیدان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگذشت یکی از فرماندهان جانباز سپاه

درگذشت یکی از فرماندهان جانباز سپاه