مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 10:002021-10-18ورزشي

گام نخست فجرسپاسی در لیگ برتر، از قائمشهر/ مسئولین حمایت کنند


تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز در هفته نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، از ساعت 16 روز سه شنبه در قائمشهر به مصاف نساجی مازندران می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر خصوص این بازی اظهار داشت: شرایط تیم خوب و مناسب است و آماده دیدار مقابل نساجی هستیم هرچند کار بسیار سختی داریم اما تمام تلاش خود را می کنیم که گام نخست را محکم برداریم.

وی افزود: امسال بازیکنان خوبی از لیگ یک و لیگ برتر با استفاده از سهمیه سرباز به تیم ما اضافه شدند که همگی جایگزین بازیکنانی هستند که از تیم جداشده اند و دو بازیکن جدید هم از تیم شهرخودرو به ما اضافه خواهند شد ضمن آنکه برای بازی فردا، دو بازیکن مصدوم هم داریم که در تمرینات دچار مصدومیت شدند.

سرمربی تنها نماینده فارس در لیگ برتر فوتبال، بازهم نسبت به بی مهری مسئولان نسبت به این تیم گلایه کرد و بیان داشت: کسانی که در زمان صعود و پیروزی در کنار ما بودند، در هنگام مشکلات و زمانیکه می بایست تیم را حمایت کنند، بی خبر شدند و بنده حتی از برخی رسانه ها نیز گله مندم که در آخرین تمرین ما پیش از اعزام به مازندران غایب بودند، درحالیکه حضور همین رسانه ها می توانست روحیه دوچندانی به بازیکنان ما بدهد تا احساس کنند که تنها نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام نخست فجرسپاسی در لیگ برتر، از قائمشهر/ مسئولین حمایت کنند

گام نخست فجرسپاسی در لیگ برتر، از قائمشهر/ مسئولین حمایت کنند