مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 10:002021-10-18سياسي

132 واحد مسکن روستایی گرمسار افتتاح شد


طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و همچنین نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، 132 واحد مسکونی روستایی شامل طرح تأمین مسکن گرمسار افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگفت: 100 واحد از 132 واحد مسکن تهیه شده در شهرستان گرمسار سهم مسکن محرومان با اعتبار هشت میلیارد تومان، 28 واحد برای خانواده های دارای دو معلول به بالا با اعتبار هشت میلیارد و 100 میلیون تومان و چهار واحد مسکن نیز با اعتبار 200 میلیون تومان برای ایتام کمیته امداد و بهزیستی ساخته و افتتاح شده است.

حجت الاسلام حسین روحانی نژاد از اجرای طرح تأمین مسکن برای خانواده های نیازمند و فاقد سرپناه مناسب موسوم به مسکن محرومان نیز در استان سمنان خبر داد و گفت: به منظور تأمین مسکن برای خانواده های نیازمند و فاقد سرپناه مناسب تفاهم نامه مشترک بین سازمان برنامه و بودجه کشور، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و استانداری سمنان منعقد شده 100 واحد مسکونی با اعتبار هشت میلیارد تومان برای نیازمندان ساخته و امروز افتتاح شد.

وی درباره مسکن خانواده های ایتام فاقد مسکن مناسب تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی نیز توضیح داد: این مسکن ها نیز طی تفاهم نامه ای بین سازمان برنامه و بودجه کشور، کمیته امداد امام (ره)، سازمان بهزیستی، صندوق توسعه ملی و بنیاد مسکن انقلاب اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

132 واحد مسکن روستایی گرمسار افتتاح شد

132 واحد مسکن روستایی گرمسار افتتاح شد