مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 09:552021-10-18سياسي

ماموریت ارتش حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور است


جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ماموریت ارتش جمهوری اسلامی ایران حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشورمان است که با نیروهای چهارگانه ارتش در حال اجرای ماموریت است.

- ، امیر سرتیپ نوذر نعمتی ظهر دوشنبه در حاشیه افتتاح 126 واحدی کوی سازمانی تیپ 216 زرهی زنجان در جمع خبرنگاران، گفت: ماموریت ارتش جمهوری اسلامی ایران حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشورمان است که با نیروهای چهارگانه ارتش در حال اجرای ماموریت های خود هستند.

وی با بیان اینکه پروژه منازل سازمانی مهر ولایت استان زنجان به تعداد 126 واحد طی دو سال گذشته احداث شده بود، اظهار کرد: به مناسبت هفته وحدت، به همر زمان تیپ و یگان های مستقر در این استان تحویل داده شد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده هم اکنون حدود 24 هزار واحد مسکونی سازمانی در کشور در دست ساخت است و تاکنون دو هزار و 646 واحد آن افتتاح شده است.

نعمتی با بیان اینکه در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران هم در مرزهای شمالغرب، غرب، جنوب غرب، شرق و جنوب غرب استقرار فیزیکی داریم و شبانه روزی مشغول پایش مرزها هستیم، ابراز داشت: این طرح در منطقه آمایش نیروی زمینی در اقصی نقاط کشور در صورت وجود پادگان و یگان در حال اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت ارتش حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور است

ماموریت ارتش حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور است