مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 09:552021-10-18سياسي

آگاه سازی، موجب کاهش وقوع جرم می شود


رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان ایلام،گفت: پیشگیری از وقوع جرم از اولویت های سازمان قضایی نیروهای مسلح در استان است که به جدیت پیگیری می شود.

- دکتر عباس گوهری در کارگاه آموزشی پیشگیری از وقوع جرم، در جمع نیروهای گروه پدافند هوایی شهرستان آبدانان، ضمن تقدیر از زحمات نیروهای مسلح در ایجاد امنیت پایدار برای کشور،اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مایع عزت، افتخار و سربلندی کشور عزیزمان ایران اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه امنیت زیربنای توسعه همه جانبه یک جامعه محسوب میشود، افزود: نیروهای مسلح بخصوص پدافند هوایی تا کنون در انجام وظیفه بسیار خوب عمل کرده و آسمان امن برای کشور به ارمغان آورده است.

رییس سازمان فضایی نیروهای مسلح استان ایلام، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح بخصوص پدافند هوایی باید در راستای بالا بردن سطح آگاهی و دانش حقوقی و کاری پرسنل خود خود تلاش بیشتری کنند چرا که این مهم موجب بهره وری بیشتر و مطلوب نیروها خواهد شد.

گوهری با تاکید بر اینکه آگاه سازی و بالا بردن توان دانش در حوزه کاری موجب کاهش ضریب خطا و اشتباهات در انجام وظیفه میشود، تصریح کرد: خوشبختانه ضریب خطا در بدنه نیروهای مسلح استان ایلام پایین است و در وضعیت بسیار مطلوبی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آگاه سازی، موجب کاهش وقوع جرم می شود

آگاه سازی، موجب کاهش وقوع جرم می شود