مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 09:502021-10-18اقتصادي

ساماندهی و نظارت بر روزبازارهای کرج افزایش یابد


یکی از معضلات همیشگی در سطح شهر، روز بازارها هستند که ساماندهی آنها باعث بهبود سیما و منظر شهری تأمین امنیت و بهداشت شهروندان می شود.

- ، مریم قهرمانی صارم بعد از ظهر دوشنبه در نطق پیش از دستور نوزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج در خصوص بازدید از چند روز بازار و نظارت کمرنگ شهرداری اظهار داشت: در برخی از مناطق کرج بخصوص در مناطق کم برخوردار که ساکنین آن کمتر از فروشگاه های بزرگ زنجیره ای خرید می کنند مشاهده شده روزبازارهای راه اندازی شده است که بدون هیچ نظارت دستگاهی مشغول فعالیت هستند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه برخی از این روزبازارها تأمین امنیت روشنایی و بهداشت ندارند، تصریح کرد: یکی از معضلات همیشگی در سطح شهر، روز بازارها هستند که ساماندهی آنها باعث بهبود سیما و منظر شهری تأمین امنیت و بهداشت شهروندان می شود.

قهرمانی صارم بیان کرد: روز بازارها باید با نظارت سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری و در چارچوب قانون فعالیت کنند که طبق بررسی مشخص شده که حدوداً 6 سال است که این بازارها تحت اختیار 4 نفرمدیریت می شود و شهرداری هیچ نقشی ندارد.

وی تاکید کرد: مدیران مناطق چرا به این راحتی از این معضل عبور می کنند؟ در این راستا معاونت خدمات شهری ورود نکند و پی گیری این معضل توسط سازمان سامانه ی مشاغل شهری و فرآورده ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی و نظارت بر روزبازارهای کرج افزایش یابد

ساماندهی و نظارت بر روزبازارهای کرج افزایش یابد