مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 09:452021-10-18سياسي

یکی از گلایه های ما از شهرداری عدم ورود به مباحث فرهنگی است


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان در دیدار با شهردار جدید بندرعباس از عدم ورود شهرداری به مباحث فرهنگی گلایه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان، حجت الاسلام حسن کریمی دبیر این ستاد با مهندس مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در محل دفتر شهردار برگزار شد.

حجت الاسلام کریمی با تبریک انتصاب مهدی نوبانی به عنوان شهردار بندرعباس اظهارکرد: شهرداری جایگاه ویژه ای برای اشاعه معروفات در سطح شهر دارد چرا که در حوزه های مختلفی فعالیت می کند و یکی از گلایه های ستاد نسبت به شهرداری عدم ورود به مباحث فرهنگی است که شاخصه های اصلی انقلاب اسلامی را دنبال می کند.

وی افزود: برای از بین بردن مشکلات و موانع در جامعه باید مردم آمربه معروف و ناهی از منکر باشند و برای رسیدن به این هدف نیاز به آگاه سازی عمومی داریم و یکی از مهم ترین موضوعاتی که شهرداری می تواند در آن زمینه بطور ویژه نقش داشته باشد در خصوص آموزش و اطلاع رسانی است که درهمین راستا قانون هم اشاره دقیقی به این امر مهم می کند.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر هرمزگان در خصوص رفع مشکلات سواحل عنوان کرد: شهرداری نقش تاثیرگذاری برای از بین بردن زشتی هایی که در سواحل می بینیم دارد و یکی از ضروریاتی است که شهرداری ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از گلایه های ما از شهرداری عدم ورود به مباحث فرهنگی است

یکی از گلایه های ما از شهرداری عدم ورود به مباحث فرهنگی است