مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 09:452021-10-18سياسي

وقف خانه شش میلیارد تومانی در شهرستان گراش


یک باب خانه مسکونی به مساحت 430 و زیربنای 600 متر مربع به ارزش شش میلیارد تومان از سوی وراث مرحومه کبری حسین شیری جهت بهره برداری امور قرآنی وقف موسسه مجمع القرآن فاطمیون گراش شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گراش، حجت الاسلام بصیری مدیر موسسه مجمع القرآن فاطمیون گراش درباره این وقف گفت: موسسه مجمع القرآن فاطمیون گراش با 30 سال سابقه فعالیت قرآنی در این شهرستان دارای 7 مرکز آموزش قرآن کریم  و  4 مدرسه قرآن محور است.

غلامرضا هرمی، فرزند ارشد واقف نیز در گفتگو با فارس اظهار داست: ما 8 خواهر و برادر هستیم که بنا به وصیت مادرمان نسبت به وقف این خانه سه طبقه با کلیه تجهیزات منصوبه مشتمل بر موکت ، چند دستگاه اسپیلیت، دو انشعاب برق ، دو انشعاب گاز ، کابینت و تلفن  به موسسه مجمع القرآن اهتمام کرده و هیچ قیمتی بر آن قا ئل نشده ایم.

وی در ادامه به امور خیر و عام المنفعه والدینش در زمان حیات اشاره کرد و گفت: پدر ما در زمان حیات 25 خانواده بی بضاعت را تحت پوشش خود داشت و هر ماه بسته های معیشتی شامل برنج ، روغن و مرغ به نیازمندان بومی و غیربومی اهدا می کرد و قریب 25 سال پیش نیز در یکی از مناطق محروم مرودشت مسجدی با تجهیزات کامل بنا کرد و مرحومه مادرم نیز همواره در اندیشه کمک به خانوارهای محروم بود و به اماکن مذهبی گراش نیز کمک می کرد و لذا با این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقف خانه شش میلیارد تومانی در شهرستان گراش

وقف خانه شش میلیارد تومانی در شهرستان گراش